zaterdag 5 december 2009

Zwarte piet en de weegschaal


Het is belangrijk dat ik elke week voldoende gewicht aankom en daarom moet ik op de weegschaal. Nu is het exemplaar van de baasjes van het jaar 1904 en daarom mocht ik vandaag al even gaan kijken bij de dierenarts, want die heeft een weegschaal waar ik als ik straks volwassen ben nog met gemak op pas.



Omdat het baasje de teller niet vertrouwde reden we op de terugweg meteen maar even naar http://www.elektrolamper.nl, de winkel van tante Cockie en Hanneke die er zoveel hebben dat ze die ook nog verkopen. Baasje kocht meteen een superdeluxe met een geheugen en knopjes en lichtjes en een maximum gewicht van 160 kilo!! Ik weet niet wat hij van me denkt, maar dat vindt ik eigenlijk wel een beetje overdreven...

Terwijl het vrouwtje ging pinnen kwam ik ZWARTE PIET nog tegen en die wilde perse met mij op de foto!! Het was een "knuffel piet" en ik heb stiekem nog even op een pepernoot gesabbelt die ze liet vallen.




Terwijl ik lekker lag te slapen reden de baasjes meteen maar even door naar Tante Ria, want die heeft wel een "echte" puppy weegschaal. Met dit excuus was ik eigenlijk wel in mijn nopjes want zo kon ik nogeens lekker spelen met mijn kleine zusje en de grote broers en zussen die daar het huishouden op stelten zetten.

Tante Ria en de baasjes hebben afgesproken dat ik nog wat extra voer mag hebben, dus dat wordt nog meer smikkelen.
Moe, maar voldaan heb ik de gehele thuis reis lekker in de auto liggen pitten en ook thuis heb ik verder veel liggen slapen. Toen de baas terug kwam van zijn grote wandelronde met Vledder en Kwabbus was het tijd geworden voor de Rugby Union op de televisie en dat betekende dat ik en het vrouwtje nog lekker mocht blijven liggen voor het beroemde zaterdagmiddag dutje.

Fellow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten