dinsdag 29 december 2009

Cocktail!



Ik mocht vandaag voor de tweede keer naar de DIERENKLINIEK, en ik bofte, want net bekomen van de kerstdagen en op rantsoen gezet in verband mijn gewicht werd ik vandaag toch maar weer mooi getrakteerd op een echte cocktail. Daarnaast werd er een prik geserveert voor kennelhoest voor als ik uit logeren ga.
Tot slot als toetje nog een prikje tegen Rabies zodat ik over een aantal maanden met de baas mee mag op mijn eerste kamp van de Delta Reddinghonden Groep, wat in maart 2010 in Duitsland zal plaats vinden. Zo kan ik veilig en voorbereid de grens over. Helemaal tof!

Deze keer was niet Marten, maar Carstien de dierenarts, en zoals je ziet kan zij veel beter kussen dan hem -) Ik werd nogmaals grondig onderzocht: Oortjes kijken, tandjes voelen, geknepen en gekieteld en hartje geluisterd en als beloning heb ik nu allemaal stempels in mijn paspoort en kan ik er voor het eerste jaar vol op tegenaan.

Fellow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten