dinsdag 1 december 2009

Puppieles

Ik woon nog maar vier dagen bij mijn nieuwe baasjes en nu mocht ik vanavond al voor de eerste keer naar de puppytraining bij http://www.sterhondentraining.nl/.
Ik train bij tante Marianne, tante Maria en oom Pleun. Samen met Baloe de Beagle pup (ook van 4 oktober) en Lady de Cairn Terrier pup van twaalf weken zijn we bij oom Pleun gestart met een eigen puppyklasje. Nu nog achter het grote gordijn, maar misschien volgende week al bij de andere honden in de hele zaal.



Het baasje had een complete rugzak bij met mijn papieren, drinken, bakje, speeltjes, kleedje. Het leek wel of we gingen verhuizen!!!

Oom Pleun besteedde veel aandacht aan de baasjes en ook wij mochten om de beurt al aan de slag. Zo leerde ik om te komen als mijn baasje "FELLOW" zegt en kan ik nu al de oefening "ZIT" en "AF"

Hele uur is voorbij gevlogen!! Het baasje moest vooral goed opletten!! Want ik snap het eigenlijk allemaal wel. Ook het vrouwtje zat goed op te letten en is helemaal vergeten om een paar acties foto's van ons te maken. Daarom op het eind van de les nog maar even voor het familie plakboek met tante Marianne geposeerd.

Tot slot kreeg ik huiswerk mee, een hele map met allemaal TIPS& TRICS. Nu hadden de baasjes de nieuwe TOEPELS Puppywijzer ook al gekocht dus voorlopig geen TV kijken maar hard studeren de rest van de week.




2 opmerkingen:

  1. Hallo Fellow

    Wat goed dat jij de oefening zit en af al kan. Fedor is druk bezig met juist niet luisteren :-). Voor ons is het allemaal nog wat wennen. Een reunie binnenkort is leuk, kunnen wij ook zien wat jij allemaal al kan.

    Poot en lebber van Fedor, kopjes van Solo en Gyzzmo en een dikke knuf van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey broer...
    lijkt me erg leuk om ff te roddelen ;-)
    dikke bere poot van broertje pauchan

    BeantwoordenVerwijderen