donderdag 31 december 2009

Oudjaarsdag 2009


OLIEBOLLEN EN VUURWERK!

Sinds gisteren is het dan toch wel duidelijk dat deze week anders is de afgelopen weken in mijn nog korte bestaan. De hele dag door wordt er in het dorp en soms ook in de straat geknalt en zie ik s'avonds gekleurde sterretjes en dat is niet om dat ik aan de sherry zit?!



Maakte gisteren het vrouwtje zich nog boos en belde ze zelfs de politie dan is het vandaag eigenlijk wel gezellig. Vanmiddag bofte ik: Er waren enkele jongens aan het "knallen" terwijl ik even voor een rondje buiten liep, maar die meteeen stopte toen ik in de buurt kwam. Op verzoek van vrouwtje echter speciaal voor ons een vuurwerk showtje deden dat was echt wel KNAL VET COOL!
Nieuwsgierig als ik ben wilde ik me er meteen tussen begeven en meedoen maar het is volgens het vrouwtje beter om gewoon vanaf een veilige afstand te genieten.

Vanavond kwamen Daan en Kendra traditioneel de door Daan zelf gebakken oliebakken brengen. Ik mocht er alleen maar van kwijlen, Baasje en vrouwtje hebben ze allemaal zelf opgepeuzelt. Ik kreeg wel mijn eerste kauwbot dus mij hoor je niet klagen, mag elke dag wel oudjaarsdag zijn...

De beste wensen en goede gezondheid voor 2010 aan jullie allen toegewenst.

Fellow

1 opmerking:

  1. Ook voor jou, je baasjes en je vriendjes Kwabbus en Vledder een gelukkig 2010 toegewenst!!

    Poot Fedor!

    BeantwoordenVerwijderen