donderdag 3 december 2009

Rustdag



Vandaag heb ik het lekker rustig aangedaan.
Ik merkte dat de baasjes moeite hadden mijn tempo bij te houden en ook moest het baasje vandaag voor het eerst thuiswerken.
Omdat allemaal mogelijk te maken moest eerst nog wel de laptop computer vervangen worden door een nieuw exemplaar en de modem aangepast zodat het baasje met laptop EN de thuiscomputer tegelijkertijd aan de slag kon.
Met hulp van oom Johan van JeePeePeeCee werd dit allemaal snel gefikst en ging de baas soms met twee mobieltjes tegelijk in de weer met zijn collega's in Vlissingen-Oost.
De techniek staat voor niets.

Dus ik heb me voorbeeldig gedragen en behoudens een paar uitstapjes naar buiten heb ik liggen pitten. Ik mocht van de baas zien hoe de bouwvakker tegenover ging boren en zagen op een ladder en hoe een vuilnisauto volautomatisch twee bakken tegelijk oppakt en leegt. Daarnaast nog een beetje op herhaling zoals een DOOR ,ZIT en AF.
Om in conditie te blijven doe ik mijn trekspelletjes met Vledder.

Tussenmiddag nog wel even met Tante Ria gebeld. De weegschaal van de baasjes is niet helemaal betrouwbaar dus waarschijnlijk gaan we van het weekend even naar Poortvliet voor een controle of ik wel genoeg in gewicht aankom.

Fellow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten