zondag 27 december 2009

Werken voor de kost!


Net als de baasjes ben ik de afgelopen dagen teveel aangekomen. Ik weeg nu al 15 kilo. We gaan dus de komende week met zijn allen solidair op rantsoen. Zij gaan weer wat vaker naar de sportschool en mocht ik vandaag even kennis maken met de ACTIVITY BAL. De bedoeling is eigenlijk heel simpel: Je geeft er een mep tegen en als je geluk hebt komt er nog een beloning in de vorm van een brokje of een lekkertje uit. Ik ben er wel al achter dat het wel veel energie vergt om er iets uit te krijgen, blijkbaar is de opening instelbaar en daarmee maakt het vrouwtje het steeds wat moeilijker, maar het is een leuk ding en hij maakt tussen door nog aparte geluidjes en onder toeziend oog van poes ANNABEL die kijkt of ik niets vergeet ben ik er stiekem toch een hele poos mee zoet te houden.

Fellow



1 opmerking:

  1. Ook al teveel aangekomen! Mijn baasjes schrokken zich ook rot vanmorgen :-). Ik woog 16,6 kg. Beetje errug veel. Ik mag dus helaas niet nog meer eten. Verder hebben ze mij een voetbal aan een stuk touw gegeven. Errug leuk, maar zo'n activity bal lijkt mij ook wel wat. Heb je toch eten :-)

    Poot van je broer

    BeantwoordenVerwijderen