zaterdag 12 december 2009

Winkelwagen!



Op het idee gebracht door de baasjes van Fedor, gingen wij rond de middag ook op bezoek bij de kerstmarkt van het tuincentrum GROENRIJK in Goes. We haden even van te voren gebeld en ik was van harte welkom!!
Het baasje had me keurig in het winkelwagentje geplaatst en voorzien van mijn nieuwe KONG wilde hij een nieuw snelheidsrecord winkelen gaan vestigen....




Volop genietend van mijn lekkernij gingen we naar binnen en kon ik alles goed bekijken en overzien vanuit mijn rijdende taxi: Kerstbomen en Ballen, Vissen, Vogels en heel veel eten voor alle dieren die je maar kunt bedenken. Ik was helemaal weg van de geur van het vogelvoer, misschien was ik in een vorig leven wel een kanariepietje?


Omdat de winkel niet zo groot en niet te druk is mocht ik algauw ook nog eens rustig rond kijken en snuffelen op mijn eigen benen. Terwijl de baas mijn rondje oefeningen deed ging het vrouwtje stiekem een hele lading nieuwe "kerst" kussens kopen.
Kon ik ineens niet meer in het karretje?? Voor wie gingen we eigenlijk hier naar toe.......

Fellow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten