woensdag 27 januari 2010

Mobieltje?

Van het weekend was het vrouwtje jarig en heeft ze van de baas een nieuw mobieltje als kado gekregen. Nu dat werd tijd!!! Nooit bereikbaar en model koelkast daarmee kun je natuurlijk niet meer mee over straat. Nu heeft ze zelf een superdeluxe slide lady phone Allure S S5050 van SAMSUNG met een miljoenen pixels fotocamera en een mp3 speler.(Je kunt er ook nog mee bellen hoor -)).Ze is nog volop bezig met de gebruiksaanwijzing door te nemen,maar gisteren op de puppytraining toch maar even de eerste snapshots gemaakt van mij en de baas.



Het is vakantie voor Marianne en Pleun en daarom hebben we nu les van Maria en Sylvia. Die laatste houdt zich vooral bezig met het stiekem met een waterpistool nat spuiten van de andere puppies die zomaar blaffen. Met Maria hebben we vooral geoefend op de ZIT EN BLIJF! en de AF EN BLIJF! en ook nog het netjes ZIT VOOR!. Ik mocht zelfs even het goede voorbeeld gevenen het voor doen voor de nieuwste puppies.



Als verrassing had Maria een speciale bal bij zich en wat bleek: er kwam geluid uit??. Het leek wel of er klein mannetje in zat die een beetje teveel gedronken had. Sommige puppies vonden dat raar of eng, anderen gingen er gewoon mee spelen. Ik was vooral nieuwsgierig, maar toen er eigenlijk niets verder gebeurde vond ik het toch al gauw niet echt boeiend meer. Omdat de groep vrij groot is heb ik verder met de baas tussendoor stiekem al onze oefeningen gedaan en nog een beetje met mijn konijnenflos gespeeld.

Thuis gekomen is de baas nog tot twaalf uur s'avonds bezig geweest om de foto's om te zetten van het mobieltje naar de computer. Vandaag de standaard instelling (dankzij een tip van collega Richard) aangepast en dus zal voortaan wel wat sneller gaan.

Fellow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten