donderdag 7 januari 2010

Dineren


Goed eten is belangrijk. Alleen het beste is goed genoeg voor mij. Zeker nu ik volop in de groei ben en meer dan een kilo per week in gewicht aankom is het noodzakelijk dat ik alle bouwstoffen binnenkrijg die ik nodig heb om een grote en gezonde LEO te worden.




Van mijn baasjes krijg ik CARNIBEST NATUURVOER
Dit hondenvoer bestaat uit alleen maar diverse soorten vers vlees en is aangevuld met andere natuurlijke bouwstoffen zoals verse fijngemalen groenten, rijst, koudgeperste zonnebloem- en lijnzaadolie, vitaminen en mineralen.
Aangevuld met een handje brokjes en mijn dagelijkse portie groenten wordt dit net
als in een echt 3 sterren restaurant door mijn baasjes keurig aan mij uitgeserveerd.
Bon Appétit!!

Fellow

1 opmerking:

  1. Dat ziet er nog eens lekker en gezond uit (hoewel ik persoonlijk de carnibest er smerig uit vind zien :-)). Je wordt maar verwend door jouw baasjes.

    Knuffel, ook voor de andere 2

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen