dinsdag 5 januari 2010

4e Puppy Training


Eindelijk was het weer zover: Puppy training. De eerste les (en vierde van de reeks) na de feestdagen. Je begrijpt het wel, ik zat vol met energie en wou maar wat graag aan Marianne laten zien wat ik de afgelopen weken de baasjes allemaal had aangeleerd! We mochten de basis oefeningen ZIT en AF voor doen. Ook kregen we nieuw huiswerk mee naar huis: de "ZIT BLIJF" met baasje op meer afstand, de "AF" en het "KOMEN OP BEVEL", maar nog wel aan het lijntje.

Verder wordt er nu gewerkt met een "CLICKER WOORD" of zoals mijn luie baas doet met een echte CLICKER, lekker makkelijk altijd het zelfde geluid. Nu dat foefje had ik allang door: ik heb aandacht voor de baas er volgt een "CLICK" en ik krijg wat lekkers!! MAKKIE!!


1 opmerking:

  1. ik mag maandag as ook eindelijk voor puppy training. Ben benieuwd of ik het net zo leuk vind als jij. Voorlopig vind ik buiten andere dingen vaak toch nog leuker dan mijn baasjes hoor. Dus ik weet niet of ik dat af wil leren hahaha

    Poot Fedor

    BeantwoordenVerwijderen