maandag 29 augustus 2011

Consumentenbondhond....

Lieve allemaal,
Omdat het zondag -volgens de baasjes- van dat vieze miezer weer was, is de geplande foto-shoot niet doorgegaan. Snap niet waarom ze het een vieze miezer vonden... ik vond het geweldig weer. Eerst 's morgens tot op het bot toe natgeregend.... heerlijk.... en toen 's middags nog een keer.....fantastisch!
Maar oké, ik geef ze wel gelijk. In het druilerige weer en met natte vacht kom ik op de foto niet zo mooi over als ik in het echt ben. En wanneer je gevraagd wordt mooie foto's in te leveren voor 'iets' ter ere van de tweede verjaardag van het Bobbernest, ja dan moet je haar wel goed zitten! Dus Ria, de foto's komen binnenkort, we wachten even op wat zonneschijn...

Ik heb de tijd toch nuttig doorgebracht. Samen met de baas heb ik de consumentengids eens goed doorgenomen. Daar staat toch veel interessants in joh! Over aardbeien, patatjes, ecologisch opscheppen, de voedingsstof aspertaam in het eten.... jammie, kreeg meteen zin in een iets lekkers... en toen we op bladzijde 64 kwamen en ik het plaatje zag van een lekker stuk mals vlees met broccoli....ja, toen heb ik dit wel even aan de baas aangewezen.
Zou er ook een consumentenbondhondgids zijn?

Fellow







Geen opmerkingen:

Een reactie posten