donderdag 22 april 2010

Snuffelen bij KenSa


Vanavond mocht ik voor de eerste keer mee naar KenSa, oftwel Kees en Sandy. Zij geven behendigheidstrainingen en zijn zelf met hun honden ook heeeeel erg goed.
Tesamen met Baasje Lennard & Timo, Baasje Christa & Cas mogen wij als
DE PUPPERS, op de donderdagavond voordat de echte trainingen starten al komen spelen en snuffelen op het veld. Sandy laat ons de diverse aandachtsoefeningen doen die we al kennen van Marianne en leert ons leuke nieuwe spelletjes. Zo mocht Cas bijvoorbeeld van uit de "ZIT" pas na het commando van Crista een brokje van een bordje afpakken. Ik mocht lekker achter mijn groene piep ballen aan rennen en als ik er een terug bracht naar de baas dan gooide hij snel de andere bal een andere kant op. Op het laatst mocht ik nog een keer over het "A SCHUTTING". Normaal staat die heel hoog en moet je daar over heen lopen. Maar dat mag ik natuurlijk het eerste jaar zeker niet en daarom hebben ze hem speciaal voor ons helemaal plat gelegd en kon ik er parmantig overheen dabberen....

Fellow




Geen opmerkingen:

Een reactie posten