dinsdag 6 april 2010

Jong geleerd.....


......oud gedaan. Omdat ik, de Leonberger, bekend sta als een rustig, zelfverzekerde, evenwichtige, ongecompliceerde, trouwe en intelligente hond en ik gezegend ben met èn een lief koppie èn een zachte haardos wil het vrouwtje ter zijner tijd samen met mij ouderen bezoeken in het verzorgingshuis. Ja fans, ik word later een aai-hond!

Vandaag mocht ik met de vrouw mee op bezoek naar zorgcentrum Cederhof in Kapelle.
Na eerst de verpleegafdeling overgestuiterd te zijn heb ik passief meegedaan met een spelletje kegelen. Tot slot samen met een groepje bewoners heerlijk buiten gezeten en genoten van het zonnetje, een emmer water en natuurlijk van de vele knuffels die ik heb gekregen èn gegeven.

Over een paar weken ga ik weer!!

Fellow

1 opmerking:

  1. Tip van Fedor:

    Kijk uit met poot geven. Sommige oude mensen hebben een teer huidje. Ik spreek uit ervaring, want ik heb de oma van mijn vrouwtje 3 wonden bezorgd, maar wel 1 in de vorm van een hartje, want ze was zo vreselijk lief!!!!

    BeantwoordenVerwijderen