zondag 13 december 2009

De Hollandsche Hoeve


Vanochtend waren WE, dat wil zeggen iedereen behalve het vrouwtje, want die mocht uitslapen, alweer vroeg uit de veren. Na het ontbijt, lekker zondagmorgen lummelen terwijl het baasje op de computer het internet onveilig maakt.
Daarna tijd voor het huishouden en de klusjes zodat we vanmiddag op pad konden voor ons zondagmiddaguitje:
DE HOLLANDSCHE HOEVE, te Goes.
Ondanks de koude was het daar toch gezellig druk en hierbij dan ook maar een foto impressie van al mijn belevenissen die start op de kinderboerderij....








Het baasje vond zelfs mijn eerste "puin lokatie". Je begrijpt wel dat ik hier niet echt van onder de indruk was.


PAS OP! Overstekende paarden!


Op het complex van de Hollandse hoeve bevindt zich ook een complete kinder speeltuin.
Die is natuurlijk streng verboden voor honden. Maar omdat ik als puppy veel moet leren gingen we stiekem toch even een klein survival parcourtje lopen....




Jammer genoeg mocht ik nog niet van de glijbaan afroetsen.... Ik denk eigenlijk dat het baasje zelf een beetje bang was van de hoogte.



Moe van alle indrukken en koud en hongerig van alle inspanningen gingen we daarna in een rechte lijn naar Eeterij - Spelerij DE VIERLINDEN
Dit van oorsprong pannekoekenhuis is recent omgetoverd in een complete belevenis voor jong EN oud.
Je hebt er een indoor kinderspeeltuin, een midgetgolf baan of je kunt er een lekker ijsje kopen en behalve een warme chocolade melk met slagroom ook nog eens heerlijk eten van de kaart.
Wil je er iets vieren?.. Geen probleem: Je kunt het zo gek niet verzinnen of ze regelen het voor je: van receptie tot steengrillen. Je bent er van harte welkom!
Het leukste is nog dat ook honden er van harte welkom zijn als de baasjes even willen relaxen. Ik kreeg er zelfs mijn eigen bak met water!!! De grootste verrassing (letterlijk) was nog BINK, de bijna vier jaar oude LEO van de eigenaren Tante Ellen en Oom Wim. Tante Ellen kwam nog even met mij kroelen en ook de rest van het personeel was erg lief...



Terwijl het baasje genot van zijn Westmalle biertje en frietje met sate en het vrouwtje haar hamburger special aan het verorberen was kon ik lekker genieten van mijn botje uit het puppy pakket.
Volgende week weer...!!!




Fellow

3 opmerkingen:

  1. Hey broer..
    Ik zie dat jij ook al zo geweldig weekend heb gehad..
    Toch ook zo zijn voordelen hè.. puppie zijn
    doen we alleen maar leuke dingen :)
    berepoot van je broer Pauchan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fellow,
    wat een leuk bericht zeg en een goede
    promotie voor de Hollandsche Hoeve en
    ons bedrijf !! Nou we hopen je op te zien groeien
    als je zo nu en dan eens komt buurten ! Enne, je mag ons best Wim en Ellen noemen hoor !! Nog heel veel groetjes van ons en een dikke poot van Bink !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt ook een druk weekend gehad zie ik. Ik ben ook op een kleine kinderboerderij geweest, leuk behalve de kalkoenen. Die maakte zoveel herrie, doodeng!! Maar ik heb even laten horen dat ook ik herrie kan maken. Vond jij dat paard niet eng??

    Poot Fedor

    BeantwoordenVerwijderen