woensdag 9 december 2009

Prikken



Vanmiddag was het dan zover! Ik mocht voor het eerst officieel naar mijn eigen dierenarts: DE DIERENKLINIEK, in Goes. Met negen weken is het tijd voor mijn tweede prik en het is natuurlijk goed om mijn bezorgde baasjes even gerust te stellen dat ik naar behoren groei en geen groene staart ontwikkel.
Oom Marten is een vriendelijke dierenarts die ik wel aardig vindt: hij heeft me grondig onderzocht: Oren, Ogen, Hart en Longen ik werd nog net niet binnenste buiten gekeerd. Wat wel stoer is dat ik op een hele hoge en grote tafel mocht! Helemaal top!!


Bij mijn prik riep ik wel even AUW!, maar dat was eigenlijk alleen maar omdat snel een brokje van het baasje en Oom Marten te krijgen. Slim he!!
Tussendoor mocht ik nog even op de weegschaal en dat bleek zowaar te kloppen met mijn nieuwe TEFAL thuis: volgens iedereen weeg ik nu 11 kg en dus zijn de baasjes nu helemaal tevreden.
Ik kreeg ook een worm en vlooien kuur mee naar huis en mag nog keer terug komen voor de laatste prik van dit jaar: Tot over drie weken Oom Marten.....


Fellow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten