maandag 9 april 2012

Het piept...

Nou mensen nu heb ik toch een nieuwtje te vertellen...
Ik zei afgelopen vrijdag toch dat er iets in de lucht hangt, inmiddels is dit 'iets' stevig geland bij ons thuis!


"Het piept"... het plast.... het slaapt... het speelt... het piept... het poept... het eet en had ik al gezegd dat "het" ook piept?
Drie maal raden...
We hebben een logeerpuppy in huis!
Hij luistert nog niet maar heeft al wel een naam Holbe the Gardian Angel en ze noemen hem DWEEZIL.
Ik vind hem wel snoezig alleen moet hij niet zoveel piepen... man, vannacht nauwelijks een oog dicht gedaan. Vrouwtje vindt dat ik me aanstel.. ze zegt dat ik vroeger nog veel meer piepte... jajaja..

Fellow

1 opmerking:

  1. Erg gezellig Fellow een logeerhondje in huis.
    Tja, en dat piepen, poepen en plassen dat deed ik ook toen ik klein was heb 3 weken lang mijn baasjes ( en de buren )wakker gehouden.
    Gaat vanzelf over broer.
    knuffel Bruno

    BeantwoordenVerwijderen