vrijdag 6 april 2012

Goede vrijdag!

Wat ons vandaag toch allemaal is overkomen.... ik ben gewoon een beetje van slag af.

Vanmorgen kwam in alle vroegte zomaar mijn vriend Daan langs.
Ik dacht... hé dat is gezellig want met Daan kan je zo lekker spelen en knuffelen maar nee hoor... Daan had daar niet zoveel tijd voor.
Samen met het vrouwtje ging hij in het padje tussen de buren en ons in aan de slag.
Gingen ze de oude tussenpoort slopen zodat onze ren wel twee maal zo lang werd. Wow.. nu kan ik daar dus heeeeel hard rennen.


Jean-Paul was ondertussen ook gekomen. Hij had allemaal groene dingen meegenomen die hij in mijn zandbak ging uitrollen.
En toen ik mocht gaan kijken was mijn zandbak veranderd in een speelveld... groot joh!

Ik mag er alleen nu nog niet op spelen want het gras moet nog wortelen ofzo.


Halverwege de ochtend stopte er een bus voor het huis. Ik meteen polshoogte nemen natuurlijk.
Krijg nou wat... komt oom Lamper ook nog op visite!
Wordt het nog gezelliger.... niet dus.... ze kwamen niet voor mij.
Ze hebben een heel groot apparaat gebracht waar volgens mijn baas héél veel worsten in kunnen.

Begrijp er niets van... mijn vlees past toch prima in de koelkast??



Vanmiddag toen iedereen weer weg was ging het vrouwtje en de baas nog met de auto weg... "even iets ophalen, we zijn zo terug".
Ik mocht niet eens mee.....
De baas mocht eigenlijk ook niet mee van het vrouwtje want hij is herstellende van een longontsteking en hij heeft nog koorts en voelt zich niet fit maar ja... hij wilde er toch even uit...

Gelukkig waren ze al snel weer thuis maar wat die twee hebben uitgespookt... staat er nu ineens een hek om het grote terras heen...




En een plezier dat ze samen hadden... ik hoorde ze iets zeggen van 'moeten we Ria wel de foto's laten zien..!

Goede vrijdag... een gedoe op vrijdag.
Er hangt hier iets in de lucht maar ik weet nog niet wat.
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,
Fellow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten