zaterdag 8 januari 2011

Mag het een keukenrol meer zijn?


Gisteravond, beste vrienden, voelde ik me ineens niet lekker worden en moest ik toch spugen!
De hele avondmaaltijd lag in no time, in hoopjes verspreid, op het kleed en op het tapijt en ook nog op het parket.
Ja, als je iets doet dan moet je het ook goed doen...
Ik dacht, komt vast door het programma op de televisie. "The voice of Holland" vind ik gewoon kattengejank en ik word gewoon misselijk als ik die Krabbé alleen al hoor, laat staan zie!
Terwijl de baas ons probeerde af te leiden van 'de hoopjes' heeft het vrouwtje gewapend met een keukenrol alles opgeruimd.
Joh, een half uur later voelde ik me weer zo vervelend in de maag.
En ja hoor, weer spugen. Dit keer zag het er wel anders uit... beetje waterig geel. De tweede keukenrol werd uit de kast gehaald. No problem.
Voor de zekerheid heeft de baas toen wel even met dokter Ria gebeld voor advies.
Ik had wel zin in een botje ofzo want de maag was toch behoorlijk leeg.... mag ik alleen een paar slokjes water.... dank je wel hoor dokter Ria!

Dus toen heb ik nog maar een keer gespuugd... en nog een keer.... en nog een keer. Net zolang tot de keukenrollen op waren. En dat was om 02.00 uur vannacht.
Lekker puh!
Vandaag voel ik me een stuk beterder.
Ik krijg nu om de 2 - 3 uur een paar hapjes vlees.
Vanmorgen zijn de baasjes in alle vroegte al om boodschappen geweest.
'Pakken keukenrollen' stond bovenaan het boodschappenlijstje....

Fellow

2 opmerkingen:

  1. Hey broer

    Wat lees ik nou?? Een beetje ziekjes!! Das minder zeg, hoewel je wel erg knap bent met die keukenrollen in je bek :-)

    Snel opknappen hoor!!

    Dikke lebber van je broer en dikke knuffel van mijn baasjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi broer,
    Al weer wat beter? Hoop het voor je want ziek zijn is echt niet leuk.
    Verstop die keukenrol nou ergens,als de rollen weer een keer op zijn kan jij deze pakken.
    Kijk baasje ik heb er 1 bewaard, weet zeker dat je een goede beurt maakt bij het baasje.
    poot Bruno

    BeantwoordenVerwijderen