zaterdag 1 januari 2011

Goede voornemens voor 2011?

Elk jaar begint met goede voornemens. Zo gaan het Baasje en vrouwtje in 2011 op hun gewicht letten en minder snoepen.
Prima!
Maar dat betekent toch niet dat wij niet meer mogen bedelen om een stukje oliebol?



Mijm goede VOORNEMENS voor 2011:

Altijd vooraan staan als er iets te schooien valt.
Mijn natte vacht afdrogen aan de stoffen zitbank.
Languit op de bank slapen.
Harder snurken dan de baas. (wordt wel moeilijk!)
Met mijn vuile poten over de net gedweilde vloer heen rennen.
De achtertuin verbouwen tot een LEODOEDEL PRETPARK.
en last but not least super ondeugend blijven.

Fellow

4 opmerkingen:

  1. Je voornemens klinken echt super broer. Ik had nog niet eens over goede voornemens nagedacht, maar ik vind ze heel goed klinken hahaha. Hoef ik ook niets te veranderen, maar ik neem aan jij ook niet :-)

    Dikke nieuwjaarslebber voor Fledder, Kwabbus, je baasjes en jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey broer..
    Dat noem ik nog eens goedevoornemens :-D
    dikke knuffel voor jullie alle

    lebber van je broer
    en van Jadzia, Bieke, Eska en Dalton

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey broer
    Dat was ik niet ..mijn kont is veel dikker
    het is Dalton op schoot bij vrouwtje
    en er was geen plek naast het baasje vandaar zo
    lebber van je broer pauchan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede voornemens voor het nieuwe jaar,klinkt goed,ik ga er nog even over na denken wat ik er mee kan doen hi hi.
    knuf van je broer Bruno

    BeantwoordenVerwijderen