dinsdag 20 juli 2010

spiegeltje... spiegeltje

Gisteravond stond onze woonkamer op zijn kop.... het ecru-kleurige tapijt in mijn 'speelkamer' werd vervangen door nieuw, dit maal antraciet grijs, tapijt. Het lichte tapijt (speciaal voor mij neergelegd zodat ik niet kan uitglijden) was na 8 maanden intensief gebruik wel een beetje heel erg vies geworden. Ja, welke zot koopt er nu zo'n kleur? Dat is toch zeker vragen om vlekken bij zo'n laat-zindelijke stuiterbal? Dom-dom-dom....

Vandaag dacht het vrouwtje 'laat ik maar meteen de vitrinekast eens schoonmaken', het was toch te warm om buiten te zitten en de vitrinekast hadden ze gisteren leeg gehaald dus....

Ik dacht laat ik eens een kijkje gaan nemen en WIE ZIE IK DAAR???????

FEDOR!!!!

Vrouwtje... mijn vriend Fedor is er weer....kom je spelen....kom maar, gaan we samen badderen....kom dan......!!!
Hé, dat is Fedor toch niet....PAUCHAN!!.... nu zie ik het.... jij bent het.... of toch niet.... FLOYD??....BRUNO?....BILLY....
Ik snap er niets van... zegt het vrouwtje 'je moet toch echt vaker in de spiegel kijken hoor want je bent het zelf....'
Ben IK dat? Hmmm, niet slecht!!

Fellow

1 opmerking: