vrijdag 9 juli 2010

negende vermaanddag


Ja fans op vier juli ben ik negen maanden oud geworden!
Lang zal ik leven... hieperdepiep hoera....!
Gisteren heb ik een super kado gekregen: mijn eigen bal met een flos erin.
Ik wist van gekkigheid niet hoe snel ik de bal in veiligheid moest brengen want de broers Kwabbus en Vledder wilden het afpakken.
Hé, het is mijn bal hoor!
Ik ben eerst maar eens heel hard gaan rennen met de bal in mijn bek. Toen ik toch wel een beetje moe werd ben ik gaan liggen en heb heel veel kusjes gegeven aan mijn bal.
Wat is het toch fijn om negen maanden te zijn!!

1 opmerking:

  1. heej broer,leuke bal he' ik heb hem ook al enige tijd maar dan in het rood kijk maar eens op de voorpagina van mijn site.
    Gelukkig liggen er bij mij geen kapers op de kust.
    Hou vast die bal!!!!
    knuffel Bruno

    BeantwoordenVerwijderen