zondag 18 juli 2010

HOTDOGS?!

!
Was dat gisteravond een verrassing.... komt Fedor zomaar binnengestormd!
Ik wist van niets en plots was daar mijn F-ling broer.
Dit tot grote schrik van Vledder die meteen weer op de tafel zat. Kwabbus dacht alleen maar HE!? Nu zie ik er twee? Heb ik nu toch te lang in de zon gelegen?





Chantal en Remy en mijn baasjes zaten al snel aan de wijn terwijl wij hebben weer eens ouderwets 'op niveau' hebben gespeeld. Wat is Fedor toch een leuke broer Wanneer ik naar hem kijk lijkt het alsof ik in de spiegel kijk, we hebben 'dezelfde' kop. Onze vacht is wel anders Fedor heeft stijle haren op zijn rug terwijl er bij mij nog veel krul in zit en ook zijn die van Fedor donkerder gekleurd.
Volgens onze baasjes hebben we veel dezelfde gewoontes, eigenaardigheden en karaktertrekken. Maar ja, wat wil je, wij zijn echte Gardian Angels!!


Toen Wouter de barbecue wilde aansteken moesten wij met zijn vieren wel even in de ren. Ze vonden het veel te gevaarlijk wanneer wij rond de barbecue spelen want dan krijg je HOTDOGS?!
Maar dat maakte ons niet veel uit ook die is groot genoeg om te rennen en te ravotten.




Het was een gezellige avond en toen het al lang donker was is Fedor weer naar huis gegaan. Maar we hebben wel afgesproken dat ik binnenkort voor een tegenbezoek naar Fedor ga.
Dan kunnen we weer samen spelen!!


Fellow

1 opmerking:

  1. Hey broer

    Wat was dat gezellig he gisteravond!! Leuk hoor dat de baasjes hebben afgesproken dat jullie binnenkort bij mij op visite komen! Mijn nieuwe bad/bed lag ook heerlijk in de auto terug!! Heb geslapen als een roos!

    Poot van je broer en knuffels van mijn baasjes!

    BeantwoordenVerwijderen