dinsdag 22 juni 2010

Wie zit er nu eigenlijk op les?


Op dinsdagavond trainen Fellow en ik nog steeds bij Marianne en Pleun van de Ster van STERHONDENTRAINING in het mooie s'Heer-Abtskerke bij het dorpshuis VERSVLIET.

We werken nu aan de APPORT en het VOORKOMEN en AANBIEDEN van het bringsel door Fellow. Daarnaast is het erg belangrijk dat Fellow zijn "prooidrift" verder onwikkeld en allerlei voorwerpen dus gewoon vast blijft houden.
Terwijl Marianne de focus heeft op de Obedience groep draaien Fellow en ik onze eigen "programma" en worden we als het nodig is zelfs 1:1 door Pleun gecoacht.

En of het nu lag aan het weer, mijn leeftijd, of mijn IQ een ding staat vast: IK bakte er helemaal niets van en Pleun moest het wel 'tig keer voor doen. Maar hebben we nu gelukkig nog deze foto's zodat ik nog eens goed kan kijken hoe het nu echt moest. Fellow zal wel gedacht hebben: Voor wie komen we hier nu eigenlijk?...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten