zaterdag 19 juni 2010

Mijn GROOTTE vriend YODA


Vanochtend even langs geweest bij Jeroen, Mirjam en hun kids Ben en Anna. Zij hebben jarenlang een mooie zwarte NEWFY JOEY gehad en nu sinds kort een nieuwe pup in huis genaamd YODA. Deze jongeman is een Cavalier King Charles Spaniel , een erg chicque naam voor een duidelijk een iets ander formaat hond maar wel meteen een GROOTTE speelvriend voor FELLOW. YODA is een leuk, onbevangen hondje wat zich zeker niet liet imponeren door onze FELLOW.
Volgende keer bij ons spelen!!!

Wouter




2 opmerkingen:

  1. Hoewel ik het heel erg waardeer om in de blog van mijn grote vriend Fellow genoemd te worden, wil ik wel even duidelijk maken dat ik GEEN DAME BEN.
    Yoda is een hele stoere naam voor een echte reu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OEPS foutje! Sorry YODA!!
    Ik kon het eigenlijk niet goed zien en ik dacht dat is vast een jongedame die met mijn spelen wil?!

    Fellow

    BeantwoordenVerwijderen