zondag 3 juli 2011

Het is oranje en zit in een boom.. ra ra?

Vandaag hadden we de maandelijkse zondag training van de DRG op het Zilveren Schor, nabij het Veerse Meer.

Alles zat mee: Een mooie opkomst, perfect weer, lekker zonnetje op basis en een straffe wind overdwars op het bos: dus ideaal weer om lekker te trainen.

Behalve een kleine zwempartij tijdens het eerste rondje, maar ja wat wil je met dit weer?, dan moet je als Leonberger ook even laten zien dat je waterhond bent. Ja toch!
Verder liepen alle rondjes hartstikke goed. Lekker zelfstandig mogen zoeken en als ik lucht op pakte "gewwon" even appeltje eitje: zoeken = vinden = bringsel apporteren naar de baas!

Het laatste rondje had coach Ad nog een gave verrassing voor ons in petto:
Ik mocht weer een stuk bos door zoeken en had al vrij snel lucht, dus die ging ik uitwerken en al gauw liep ik in rondje, een kleiner rondje, nog een kleiner rondje en de geur werd telkens sterker...zo kwam ik ik uit onder een grote boom en toen ik mijn neus omhoog volgde zat daar zowaar Martin als een oranje aap in de boom.

Rare jongens die Brabanders, maar je moet toch van goede huize komen als je daarmee een Leonberger wil foppen!

Fellow


ps: Martin: Bedankt en een natte lebber van mij!

1 opmerking:

  1. hey broer
    wanneer zet je eens mooie foto's bij je stoere werk?
    ik ben wel benieuwd

    berepoot van je broer pauchan

    BeantwoordenVerwijderen