dinsdag 23 maart 2010

Nog 1 nachtje slapen!


Eindelijk is het dan zover, nog 1 nachtje slapen en dan gaan de Baas en ik voor het eerst samen op stap en deelnemen aan het voorjaars trainingskamp van de Delta Reddingshondegroep [DRG].
Het is meteen een hele reis want er wordt gebivakeerd in de beurt van KLEVE in Duitsland, wel een kleine 200 km van huis.
Ik mag kamperen in de auto en de Baas in een grote tent met de rest van de deelnemers. Ik hoop maar dat hij niet te hard snurkt was anders gooien ze hem vast buiten.....

De auto is afgetankt en vol gepakt met een rugzak, werkuitrusting, stoel, luifel, slaapzak en onze nieuwste kampeer aanwinst; De MOBICOOL T26, een koelbox die op 12V en 230V zorgt dat mijn verse vleeswaren van CARNIBEST de gehele week houdbaar blijven. Helemaal TOP!

Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat ik de Baas er stiekem van verdenk dat hij deze mini koelkast ook weleens gekocht zou kunnen hebben om de SCHROBBELER koud te houden.....

Fellow

1 opmerking:

  1. Spannend!!! Ik ben erg benieuwd hoe het kamperen je bevalt. Ook ben ik benieuwd of de mobicool werkt (aangezien wij ook kamperen van de zomer). Dat hoor ik wel als je terug bent.

    Lekker rondstuiteren daar (daar zijn we tenslotte goed in)

    Poot Fedor

    ps Schrobbeler moet ook lekker koud zijn (volgens mijn baasjes)en baasje verdient wel een klein plekje in jou koelkastje toch??

    BeantwoordenVerwijderen