woensdag 24 maart 2010

DRG Voorjaarskamp 2010 - DAG 1

Eindelijk is het dan zover: de Baas en ik ga voor het eerst samen op trainingskamp van de DRG.
Ik ben tenslotte AL vijf maanden oud en dus moet ik maar eens voorzichtig gaan rond neuzen om te kijken of ik dit leuk vindt of dat ik toch maar liever op hockey ga.

Ik zal van alle dagen een kort verslagje maken met de belangerijkste of leukste anadotes en hopelijk krijgen jullie dan een goed beeld hoe ik spelenderwijs en stap voor stap ga kennismaken met het reddingshondenwerk en in de komende jaren uiteindelijk misschien wel opgeleid kan worden tot een gecertificeerde en inzetbare reddingshond.

Terug naar vandaag en het verslag van DAG 1:

05:30 Was het sein wakker worden voor de baas.
06:15 De auto was gepakt en na ons ontbijt kroop dat de baas achter het stuur voor de rit van 200 km naar KLEVE in Duitsland en ging ik achterin nog maar eens lekker verder pitten.
08:30 Na een voortvarende rit en een kleine wandeling en plas pauze halverwege kwamen we als eerste aan op de weg waar we konden wachten op de anderen.
09:00 Iedereen compleet en in kolone de bossen bij KLEVE in gereden naar de trainingslokatie voor de komende dagen.
09:30 Bivak maken en koffie tijd!








later meer..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten