zondag 29 november 2009

Verkennen!

Goedemiddag Bloggers, Na een korte nachtje, vooral voor mijn overbezorgde baasjes die vonden dat ik mijn allereerste nacht in mijn nieuwe huis niet alleen in de bijkeuken kon slapen, zijn mijn grote broers en ik uitgerust begonnen aan het verkennen van mijn nieuwe dorp. Zo mocht ik vandaag al bij de buurman door een kleine rioolbuis lopen. "Doooor" riep mijn baasje en heb ik mijn eerste puinervaring er al op zitten omdat zijn hele terrein volstaat met stapels tegels en stenen. Appeltje eitje!! Lag ik (lees: mijn baasjes) net even te genieten van mijn zondagmiddag dutje belde Tante Ria al op om te vragen hoe het met me ging. Leuk! Verder ben ik in de auto mee naar de glasbak en het winkelcentrum in het dorp geweest. Wel erg rustig op zondag: Alleen een paar mensen met een veel te drukke Jack Russel en een piepende vlaggemast. Ook mocht ik nog even een paar heeele brede traptreden op en af lopen. Vledder wil nu al met me spelen met zijn (dus mijn) rugbybal en loop ik constant achter het vrouwtje aan. Ze was appetrots toen ik buiten en een plas en een poep heb gedaan. Ook het baasje is blij dat ik hem even met rust laat kan hij nog snel even op internet naar mijn blog kijken....





Vanavond tijdens het uurtje studio voetbal sport maar eens lekker aan het ravotten gegaan met Vledder. Toen Ajax tegen van Vitesse speelde vond Kwabbus het genoeg en
riep mijn baasje: Timeout!!, want ze konden de doelpunten van hun clubje Ajax niet meer volgen door ons drukke gedoe. Jammer dan: Ik ben voor Feyenoord!




Fellow

1 opmerking:

  1. Leuk te lezen dat alles goed gaat. Wij krijgen Fedor morgen, dus morgen is het ook voor ons korte nachtjes en druk met opvoeden :-)

    Groetjes Chantal en Remy

    BeantwoordenVerwijderen