zaterdag 21 november 2009

7 weken

Alweer bijna 7 weken oud kwamen vandaag mijn beide baasjes: Margreeth en Wouter weer op de koffie bij mij en tante Ria.




Ze hadden niet alleen echte zeeuwse bolussen meegenomen voor bij de koffie, maar ook hun twee honden: Kwabbus, de Newfoundlander en Vledder de Beagle.




Kwabbus was leuk! Ik en mijn broertjes en zusjes mochten zelfs over zijn rug heen klimmen en ravotten. Vledder vind ik nog wel een beetje raar geval. Hij sprong steeds bij iedereen op schoot en zelf bij tante Chantal op haar rug toen ze even niet opletter. Vledder vond het allemaal nog al druk geloof ik.







Ik weeg nu meer dan zeven kilo, ik ben deze week gechipt en voorzien van de juiste prikken en volgende week acht weken oud, dus aanstaande zaterdag wordt ik opgehaald door Wouter en Margreeth en verhuis ik naar het mooie Zuid-Beveland.

Spannend!



Om mij alvast een beetje te laten wennen hebben ze een flos, rugby bal en een echt bringsel achtergelaten waar ik nu volop mee mag spelen en die ik dan volgende week mee mag nemen naar mijn nieuwe huis. Met aanwijzingen van tante Ria moet het best lukken om volgende week al te kunnen apporteren!!!!



Na al dat spelen en al die aandacht was het al gauw weer tijd voor mijn favoriete hobby: slapen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten