zondag 3 januari 2010

Vrouwelijk schoon en de schommel?


Vanochtend kreeg ik onverwacht bezoek van vrouwelijk schoon: Kendra, Michelle en Romy begeleidt door hun persoonlijk chauffeur Daan, brachten ons een bliksem bezoek om mij te komen bewonderen: GAAF!
Met Michelle kan je heerlijk knuffelen en Romy ruikt zo lekker naar burberry brit dat niet alleen ik begon te kwijlen...








Vanmiddag reden baasje, vrouwtje en ik speciaal naar Bergen op Zoom.
Binnenkort wil ik een keer lang en los kunnen spelen met mijn broertjes FEDOR en PAUCHAN .
Ria en Chantal hadden een tip voor ons: Partycentrum 't Appeltje, vlakbij de A58, maar toch midden in een echt bosgebied gelegen.

Dus wij op onderzoek en leuk dat het daar is: een kinderboerderij, een gezellig restaurant waar ook de baasjes met de hondjes nog naar binnen mogen met erg lieve bediening en een toffe speeltuin met een ............ schommel!
En of dat nog niet genoeg is ligt aan de overkant van de weg een giga wandelgebied: De Heidetuin met mooie wandelpaden en waar je ook goed verstoppertje kunt spelen. Helemaal goedgekeurd!

Fellow






1 opmerking:

  1. En mag je in dat bos ook loslopen?? Dan is dat misschien wel een idee om eens met z'n allen af te spreken. Klinkt nl erg leuk!! En wat een gave foto van jou in de schommel, dat jij zo mooi blijft liggen!! Super hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen